lauantai 14. helmikuuta 2015

Perjantai 13 -> Päiväni kuvina




Mistä koostui mun 13 päivä perjantai epäonnenpäivä? Puhelimen näytön särkymisestä, epäterveellisestä ruoasta ja hevosista. Vaikka puhelimen näyttö kuolikin, onnistuin kuitenkin säästymään muilta vahingoilta eilen, toisin kuin useat muut kaverini..
Kuvasin teille kuitenkin päiväni kuvina, puhelimella. Laatu on aika huono noissa puhelinkuvissa, mutta ei voi mitään.

Heti aamusta kemiaa. Kemiasta ymmärrän juuri sen verran mikä on atomi, senkin heikosti. Sinänsä ihme, 7.luokalla mun kemian numero oli 9, nyt se on kai joku 7...

Välitunnilla sain muutamia sairaan söpöjä ystävänpäivä lahjoja. Miettikää nyt, itse tehtyjä konvehteja, ne on muuten jotain niiin taivaallista! Ei ne lahjat ole se juttu, vaan ne ystävät, olen tajunnnut miten onnekas olen kun mulla on niin hyviä ystäviä ♥

Kymmeneltä mulla alkoi englannin tunti pienryhmässä. Englanti on toinen heikkouteni. En ole koskaan osannut sitä hyvin, siksi numeroni todistuksissa vaihtelee 6-7 välillä. Kyllä mä silti englantia pänttään, ja varsinkin nämä pienryhmä tunnit ovat todella kivoja. Mikä erikoisinta, englanti on nykyään mun lempi aine koulussa, vaikka se onkin kokeiden pohjalta ns. huonoin!
Liikkatunnin alussa, vielä pukkarin puolella puhelimeni vain tipahti hupparin taskusta suoraan näyttö edellä betoni lattialle.. AAAAaaaarrrrgghhhh......


Pääsimme tänään tunnin aikaisemmin, kun normaalisti. Kotona vaan söin maailman terveellisintä makaroonilaatikkoa (krhm) ja olin tabletillani. Tunnin ajan vaan chillailin ja sitten ridakamat päälle ja tallille.
Kun saavuimme tallille, hain heti alkajaisiksi Pilan sisälle. Tää on kyllä hevonen, joka kävelee aina portille vastaan, hevonen joka saa mut ihan aina hymyilemään ♥
Eipä ole mitään erikoista kerrottavaa, harjailin Pilan ja vein kamoja autoon. Perillä otimme vain hevoset ulos traikusta ja menimme samantien kentälle kävelemään. Pila oli vähän täpinöissään ja hörisi hirveästi. Se oli ennenminkin söpöä ♥
Kuva näyttää että olisi vino, mutta tavallaan trailerin valkoinen osa on niin puhkipalanut vain. Kuvassa Vissy ja toinen hevonen samalta tallilta.

Tässä muutama kuva ennen valmennusta. Tunti meni vähän laimeasti. En oikein itse ollut terässä tänään, mutta ei tunti ollut mikään hirveän huono, ei ylpeiltävän hyväkään. Pila käyttäytyi kuitenkin lähes kokoajan nätisti.



Reilussa tunnissa sää muuttui täysin. Valoisa 0 asteinen keli muuttui pimeäksi, tuuliseksi ja räntäiseksi ilmaksi. Eipä se onneksi muo sen pahemmin haitannut.

Illemmalla tallilla unohdin kuvaamisen aivan kokonaan. Emme kyllä tehneetkään mitään ihmeellistä. Purime vain trailerin ja heitimme hevosille loimet, ruokaa yms.
Illemmalla kävin vielä koirani kanssa Alepassa. Kuka tahansa muu täysi järkinen olisi jaksanut vaihtaa tallivaatteet pois...
Illalla säädin vielä joitakin blogi juttuja. Muo kyllä ärsyttää todella paljon tuo tämänhetkinen banneri tilanne!

Tässä oli mun perjantai päivä :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti