perjantai 7. lokakuuta 2016

Aika näyttää

Olisin varmaan keksinyt postaus aiheita, jos olisin vain jaksanut, mutta kun en jaksanut. Kun pitäisi jotain kirjottaa pää hakkaa vain tyhjää ja motivaatiosta ei ole jäljellä yhtään mitään.Voisin kertoa opiskeluistani, mutta en tiedä mitä kertoisin. En vain pysty ajattelemaan selkeästi, jopa tämän tekstin kirjoittaminen on yhtä suorittamista. En edes tiedä mitä yritän tässä kertoa, olen aika sekaisin.
(c) Emilia Uutela ja hän on myös ratsun omistaja :)
Kesäloma sujui loistavasti, vihdoinkin voin sanoa, että tein oikeasti asioita, enkä jäänyt sohvanpohjalle. Elin täysillä. Mutta kesä myös muutti aika paljon asioita ja tällä hetkellä mulla on todella monta asiaa, jotka rasittaa mua henkisesti todella paljon. Olen muuttunut nyt ihan hirveästi ihmisenä ihan lyhyessä ajassa, olen tarvinnut aikaa ajatella asioita. Nyt on sellainen tilanne, että mulla ei ole hajuakaan missä tulen olemaan esimerkiksi vuoden päästä. On niin vaikea yrittää tehdä tästä tekstistä suht selkeää, kun mun päässä ei ole tällä hetkellä yhtäkään selkeää ajatusta.

En nyt sano, että blogi jää varsinaisesti tauolle, mutta tätä suurta hiljaiseloa tulee kyllä jatkumaan määrittelemättömän ajan. (Blogin instagram on suht.aktiivinen! @_pilanpaiten )On aika vaikea meinaa löytää voimia blogille, kun päässä pyörii ihan toiset asiat. Ja kun ne samat asiat pyörii siellä päässä kokoajan se myös stressaa ja alkaa ahdistaa. Sitä suuremmalla syyllä tämä blogi tuntuu kiinnostavan kuin kilo paskaa. Palaillaan. Joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti