maanantai 2. helmikuuta 2015

r. Kick Down


Viimeviikon torstaina sain kokeilla taas uutta hevosta. Tällä kertaa ratsuni oli 12-vuotias FWB ruuna Kick Down, tutummin vain Hämis. Kimo ruuna osottautui yllättävän kivaksi ratsuksi!

Hämis on yllättävän pieni hevonen, ja mun valtavan mittaset jalat roikkuu miltein vatsaviivan yli. Saan ainakin jalat ympäri... Hämiksellä on suhteellisen siedettävä ravi ja se on tavallaan todella helppo, mutta toisaalta se on aika itseppäinen ja kysyy onko pakko ennen kuin toimii. Mulla oli myös vähän ongelmia tuon eteenpäinpyrkimyksen suhteen, en olekkaan aikoihin ratsastanut rauhallisemmilla hevosilla :D

Sain torstaina hyvän kuvan ruunasta, siksi ilahduin kun sain sen ratsukseni tänään, maanantaina. Tänään ratsastin itsenäisesti vähän kevyemmin. Totuttelin vähän Hämikseen, miten se liikkuu, kuinka sitä täytyy ratsastaa. Tein paljon itselleni helppoja tehtäviä, koska tänään tuntui, että mun oma istuntani oli ihan kateissa.
Hämis oli parempi kuin torstaina, mutta vielä mulla on paljon opittavaa sen kanssa. Tässä vielä todella pitkä video kooste tämän päivän ratsastuksesta. Video on aika sumea, mutta tyrkkäsin kameran taas äidille... Järkytti kyllä itseäkin nähdä miten laiskasti Hämis matelee eteenpäin, se ei tuntunut tuolta ollenkaan selkään, mutta ensikerralla olen sitten vähän viisaampi ;)

Videon pääset siis tästä !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti