perjantai 20. maaliskuuta 2015

Kuulumisia


Pariviikkoa sitten olin tädilläni viikonlopun, käytiin sitten Somerolla kuvailemassa, ja mäkin sain kuviani lehteen! Ylin kuva on tätini ottama, alemmat minun!

Mulla oli ihan jäätävä vatsatauti viikkositten. Viruin 6 päivää neljän seinän sisällä 39asteen kuumeessa oksennellen...
Kävin sunnuntaina ratsastamassa Pilan, ja mietin kun oli kumman voimaton olo, jopa hevosen harjaaminen tuntui omituisen raskaalta. Pistin sen kuitenkin vähäisen unen piikkiin ja satuloin hevosen. Kun piti nousta selkään mut valtasi hirveän paha olo, alkoi mukavasti huimaamaan. Sen pistin taas pienen aamupalan piikkiin ja menin kävelemään alkukäyntejä syöden samalla mandariinia.( kyllä, olen järkevä). Se auttoi oloa hieman  ja pystyin ratsastamaan Pilan läpi kaikissa askellajeissa ja se olikin yllättävän hyvä.
Lopetettuani viimein tajusin, että ei hemmetti mä olen oikeasti kipeä.  Muo pyörrytti, päätä särki ja mulla oli niin kylmä. Loppupäivä tallilla olikin yhtä selvitymistä ja kotona mulle nousi 39 asteen kuume. Siitä lähtien kaikki mitä olin syönyt tuli molemmista päistä ulos perjantaihin saakka. Argh.

Mitäs muuta mulle kuuluu? Perjantaina kävin Helsingissä työhaastattellussa. Kyllä, olen heinäkuun puhelinmyyjänä. Kokemus sekin. Haen myös erästä toista työtä, saa nähä miten sen kanssa käy!

Lauantaina kävin Jennin ja Veran kanssa Horse Fairissa. Siellä vierähtikin kokopäivä. Mukaan tarttui naruriimu ja köysi, vähän erillaiset, kun ne jotka mulla oli entuudestaan, ei myöskään yhtä laadukkaat mutta.. ( älkää tappako). Ostin myös kaksi kylttiä tallille. Toisessa lukee " Joskus taidolla, joskus tyylillä, usein tuurilla" ja " voima on voimaa, ylipaino on ylivoimaa".
Tästä pääset pikku koosteeseen.

Messuilla tapasin Voitto kotiin blogin kirjoittajan :)

Lauantaina mulla oli elämäni ensimmäinen estevalmennus. Se oli Tuija Rosenqvistin(osasinkohan kirjottaa ton..) valmennus Provincia tallilla. Menin siis Pilalla, hyvin valmistautuneena, se oli nimittäin ensimmäinen kerta kun hyppäsin Pilalla :D
Pila oli kuitenkin super ihana! Vaikka se kuumuikin, se oli todella pehmeä. Valitettavasti mulla ei ole ratsastus kuvia, mutta meidän tallilta valmennukseen lähti kaikki 3 hevosta ja traileriin mahtuu luonnollisesti vain kaksi hevosta räpsäsin pari kuvaa kun hengailin Pilan ja Vissyn kanssa sillä välin kun traileri huiteli jossakin.

Villitytettiin kaikki hevoset kun käveltiin tarhojsen viereisellä tiellä ( vieras hevonen, ori). Mentiin sit hengailee Pilan kaa muualle. ( Kaikkia kiinnosti)


Vissyn kanssa käytiin kanssa tässä yksipäivä maneesilla hyppäämässä. Vissy yllätti mut täysin se oli ihan hirmu hyvä, ja kaikki hypyt onnistu!
Hyppyjen jälkeen heppa edelleen hiukan hikinen :D
Toivottavasti saisin taas pian kunnon kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti